Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza event marketingu studentské organizace
Ježková, Martina ; Knichalová, Gita (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace neziskové organizace se zaměřením na pořádání eventů a s tím související event marketing. Cílem analýzy je připravit podklady pro vytvoření a realizaci nového unikátního eventu, který doplní doprovodný program konkrétního projektu. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Analytická část se zaměřuje na kulturní vyžití ve veřejném prostranství se zaměřením na studenty i širší veřejnost s cílem připravit unikátní event. Na základě této analýzy je navrhnut a začleněn konkrétní event do komunikačního mixu společnosti. Práce taktéž podrobně popisuje realizaci a zpětně hodnotí průběh akce.
Marketingový plán České asociace sportu pro všechny na léta 2013 - 2015
Sysel, František ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Jeřábek, Jan (oponent)
Název: Marketingový plán České asociace Sport pro všechny na léta 2013 - 2015 Cíle: Hlavním cílem této práce je sestavení marketingového plánu České asociace Sport pro všechny na léta 2013 - 2015. Vzniklý marketingový plán obsahuje všechny kroky nezbytné pro dosažení marketingových cílů, které jsou součástí strategických cílů této organizace v uvedeném období. Metody: V této práci byly použity metody zkoumání dokumentů, neformální rozhovor, dotazníkové šetření, SWOT analýza a STEP analýza. Všechny tyto metody byly uplatněny při získávání informací o České asociaci Sport pro všechny. Výsledky: Výsledkem této práce je kompletní marketingový plán České asociace Sport pro všechny na léta 2013 - 2015, který obsahuje všechny nezbytné náležitosti a může být využit touto organizací a inspirovat ji k provedení některých zde navržených marketingových aktivit. Klíčová slova: marketing, sportovní marketing, marketing neziskových organizací, marketingový mix
Případová studie kampaně Responsible Together
Nováková, Lucie ; Pavlík, Petr (vedoucí práce) ; Moree, Dana (oponent)
Práce analyzuje kampaň Responsible Together, která má za cíl snížit násilí na ženách. Kampaň je tvořena nestátními neziskovými organizacemi, které jsou součástí občanské společnosti. Cílem diplomové práce je zkoumat, jak daná kampaň vzniká, jakou má cílovou skupinu a jaké prostředky využívá v rámci komunikačního mixu. Jako výzkumný design je vybrána případová studie, která kombinuje více metod sběru dat. Pomocí analýzy dokumentů, vč. grafických materiálů, a pozorování, práce komplexně ukazuje proces tvorby kampaně, zapojené organizace a organizátory/ky. V neposlední řadě práce ukazuje specifika marketingu neziskových organizací.
Možnosti marketingu neziskové organizace Loono, z.s.
Chmelařová, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnotit současnou marketingovou situaci neziskové organizace Loono, z.s. a navrhnout doporučení vztahující se k marketingovému mixu a komunikaci, která by vedla ke zvýšení povědomí o této organizaci. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část, se zabývá vymezením problematiky marketingu a jeho specifik vztahujících se k neziskovému sektoru. Na teoretickou část navazuje část praktická, ve které je blíže popsána organizace Loono, jednotlivé prvky jejího marketingového mixu se zaměřením na marketingovou komunikaci. Na základě schůzky s marketingovou manažerkou organizace a marketingového výzkumu byly získány informace, které jsou následně použity v závěrečném zhodnocení a doporučení vztahujícím se k marketingovým aktivitám této neziskové organizace. Diplomová práce je zakončena celkovým shrnutím.
Marketing zaměřený na zaměstnavatele u agentur podporovaného zaměstnání
Iblová, Veronika ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Dohnalová, Marie (oponent)
Diplomová práce "Marketing zaměřený na zaměstnavatele u agentur podporovaného zaměstnávání" pojednává o marketingovém prostředí a nástrojích, které agentury využívájí ve snaze umístit zdravotně postižené uživatele na otevřený trh práce. Prvním cílem práce je zmapovat a porovnat marketingové prostředí a nástroje u 5 agentur podporovaného zaměstnávání. Dalším cílem je uvést doporučení do této oblasti. Teoretická část práce se věnuje straně zaměstnavatele, dlouhodobé nezaměstnanosti zdravotně postižených, službě podporovaného zaměstnávání a marketingovým teoriím. Výzkum je kvalitativně orientovaný, jsou v něm použity následující techniky: rozhovory s pracovníky agentur, expertní rozhovor, analýza dokumentů a komparace. Nejdříve je porovnáváno marketingové prostředí a nástroje dvou agentur působících v Rumburku a Liberci, poté třech pražských agentur. V kapitole výsledky a doporučení jsou uvedeny odlišnosti a společné prvky všech agentur, stejně tak doporučení do této oblasti. Na základě dosažených zjištění jsou v poslední části práce formulovány závěry, doporučení a uvedena závěrečná diskuse. Klíčová slova: agentury podporovaného zaměstnání, marketing neziskových organizací, marketingové nástroje, marketingové prostředí, zaměstnavatelé.
Marketingový plán České asociace sportu pro všechny na léta 2013 - 2015
Sysel, František ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Jeřábek, Jan (oponent)
Název: Marketingový plán České asociace Sport pro všechny na léta 2013 - 2015 Cíle: Hlavním cílem této práce je sestavení marketingového plánu České asociace Sport pro všechny na léta 2013 - 2015. Vzniklý marketingový plán obsahuje všechny kroky nezbytné pro dosažení marketingových cílů, které jsou součástí strategických cílů této organizace v uvedeném období. Metody: V této práci byly použity metody zkoumání dokumentů, neformální rozhovor, dotazníkové šetření, SWOT analýza a STEP analýza. Všechny tyto metody byly uplatněny při získávání informací o České asociaci Sport pro všechny. Výsledky: Výsledkem této práce je kompletní marketingový plán České asociace Sport pro všechny na léta 2013 - 2015, který obsahuje všechny nezbytné náležitosti a může být využit touto organizací a inspirovat ji k provedení některých zde navržených marketingových aktivit. Klíčová slova: marketing, sportovní marketing, marketing neziskových organizací, marketingový mix
Analýza event marketingu studentské organizace
Ježková, Martina ; Knichalová, Gita (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace neziskové organizace se zaměřením na pořádání eventů a s tím související event marketing. Cílem analýzy je připravit podklady pro vytvoření a realizaci nového unikátního eventu, který doplní doprovodný program konkrétního projektu. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Analytická část se zaměřuje na kulturní vyžití ve veřejném prostranství se zaměřením na studenty i širší veřejnost s cílem připravit unikátní event. Na základě této analýzy je navrhnut a začleněn konkrétní event do komunikačního mixu společnosti. Práce taktéž podrobně popisuje realizaci a zpětně hodnotí průběh akce.
Podpora činnosti nestátní neziskové organizace komerční společností a jejich spolupráce při pořádání charitativních a benefičních akcí
Kovářová, Veronika ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Rýgrová, Michaela (oponent)
Cílem diplomové práce je díky detailnímu rozboru Koncertu proti konci světa stanovit základní charakteristiky akcí pořádaných neziskovými organizacemi ve spolupráci se ziskovými subjekty, vymezit problémy jejich manažerského, produkčního i finančního zajištění a následně navrhnout opatření, jak se problémů vyvarovat. Dalším cílem je zjištění, zda může model spolupráce neziskového a ziskového sektoru obecně fungovat. Rozbor pořádané akce je proveden na základě přístupu k interním zdrojům daných subjektů a řízených rozhovorů s klíčovými osobami projektu. Součástí práce je teoretické vymezení neziskových organizací se zaměřením na jejich dělení, marketing a financování.
Marketingové aktivity projektu "Pomozte dětem"
Zemanová, Petra ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Pekarčíková, Tereza (oponent)
Bakalářská práce pojednává o marketingu neziskových organizací, s následnou aplikací na projekt Nadace rozvoje občanské společnosti a České televize Pomozte dětem. Práce je rozdělena na dvě části, teoretická část vymezuje marketing a neziskový sektor obecně. Praktická část využívá těchto získaných poznatků a aplikuje je přímo na projekt Pomozte dětem. V práci je provedeno vlastní dotazníkové šetření k zhodnocení známosti projektu a neziskového sektoru v České republice. Cílem práce je představit projekt Pomozte dětem, zhodnotit jeho marketing a uvést vlastní doporučení pro zlepšení jeho marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.